مانورهای مدیریت بحران در بافت فرسوده قم برگزار می‌شود

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مانورهای مختلف عملیاتی در آینده و به‌صورت فصلی خبر داد و گفت: مانورهایی تا پایان سال به‌صورت رزمایش پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و دورمیزی پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مانورهای مدیریت بحران در بافت فرسوده قم برگزار می‌شود
شناسه : 86973 | انتشار : 07 مرداد 1403 - 17:10   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی برزویی در حاشیه برگزاری مانور امداد و نجات، اطفا حریق و آواربرداری در بافت فرسوده محله دروازه ری، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، هدف از برگزاری این مانور را انجام هماهنگی بیشتر بین سازمانی در حوادث دانست و اظهار داشت: تسهیل فرماندهی و انجام عملیات در بافت فرسوده از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود.

وی با بیان اینکه در ارزیابی‌های انجام‌شده، عملکرد بخش‌های مختلف و عوامل درگیر در مانور رضایت‌بخش بود، ابراز کرد: ایرادی بیشتر در حوزه هماهنگی بین سازمانی وجود دارد که امیدواریم در مانورهای آینده برطرف شود.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: فرماندهی در حوادث شهری با آتش‌نشانی بوده و عوامل اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آب، برق، گاز و مدیریت بحران و منطقه یک شهرداری در این مانور مشارکت داشتند.

وی برگزاری مانور در بافت فرسوده را مورد توجه قرار داد و افزود: حجم قابل‌توجهی از بافت شهری قم را بافت فرسوده تشکیل می‌شود که هرچه مانورها و عملیات‌های امداد و نجات به واقعیت نزدیک‌تر باشد، در حوادث عملکرد بهتری می‌توانیم داشته باشیم.

برزویی از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مانورهای مختلف عملیاتی در آینده و به‌صورت فصلی خبر داد و گفت: مانورهایی تا پایان سال به‌صورت رزمایش پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و دورمیزی پیش‌بینی‌شده است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.