در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

تربیت ۸۰۰ هنرجو در انجمن هنرهای تجسمی قم

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم از تربیت ۸۰۰ هنرجو در ۱۵ رشته هنری در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: انجمن با برگزاری دوره‌های آموزشی در تمام فصول سال پذیرای هنرجویان است و علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع انجمن شرکت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تربیت ۸۰۰ هنرجو در انجمن هنرهای تجسمی قم
شناسه : 86881 | انتشار : 02 مرداد 1403 - 20:49   پرینت

وحید سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، یکی از رویکردهای مهم انجمن هنرهای تجسمی استان قم را توجه به امر آموزش عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در راستای افزایش سواد علمی و غنای هنری آثار هنرجویان و هنرمندان دنبال شده است.

وی تصریح کرد: انجمن هنرهای تجسمی استان قم در تمام فصول سال به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کرده و همواره با شهریه کمتری از آموزشگاه‌های آزاد هنری به تربیت هنرجو در سنین مختلف پرداخته است.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم افزود: یکی دیگر از مزایای مهم دوره‌های آموزشی انجمن، بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان مطرح استان برای تعلیم و تدریس در دوره‌ها بوده و این موضوع باعث شده تا هم هنرجویان از تجربه این عزیزان بهره‌مند شوند و هم هنرمندان استان به تربیت نسل جدید هنرمند اهتمام داشته باشند.

سلیمانی در ادامه از تربیت ۸۰۰ هنرجو در دوره‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی قم در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی انجمن در سال گذشته در ۱۵ رشته طراحی، نقاشی، تصویرسازی، تذهیب، گل و مرغ، طراحی فیگور، مبانی ترکیب‌بندی، نقاشی نوجوان، خلاقیت کودکان، کاراکتر دیزاین، نقاشی چهره هایپر رئال، تصویر سازی خلاق، مینیاتور، آبرنگ و طراحی کاراکتر برگزار شد.

وی همچنین به دیگر فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی استان قم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته به همت انجمن و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دو جشنواره سیزدهمین دوسالانه تصویرگران و دوسالانه طراحان استان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی قم ادامه داد: انجمن در برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و پنجمین نمایشگاه تصویرسازی ذهنی و نقاشی خلاق نیز مشارکت داشت.

سلیمانی در پایان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجمن هنرهای تجسمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شش کارگاه آموزشی «حد مشترک تصویرسازی با کاریکاتور و نقاشی»، «کمیک استریپ وطنی»، «تصویرسازی دیجیتال»، «تکنیک سیاه قلم هایپررئال»، «وجه تمایز طراحی و نقاشی» و پنج کلوپ «طراحی فیگوراتیو از مدل زنده» در سال گذشته با حضور هنرمندان و هنرجویان استان برگزار شد.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.