میزان سهام شهرداری قم در بانک شهر افزایش می‌یابد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، میزان سهم شهرداری در بانک شهر را ۷ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: امروز برای حفظ قدرت تصمیم‌گیری در بین سهام‌داران بانک نیاز است سهم شهرداری را افزایش دهیم و در طول سال با گرفتن تسهیلات، سود خود را می‌گیریم و منفعت غیرمستقیم شهر، تأمین منابع مالی پروژه‌هاست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میزان سهام شهرداری قم در بانک شهر افزایش می‌یابد
شناسه : 86872 | انتشار : 02 مرداد 1403 - 20:31   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد توکلی‌مقدم در یکصدوسی‌و‌دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، میزان سهم شهرداری قم در بانک شهر را ۷ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: امروز برای حفظ قدرت تصمیم‌گیری در بین سهام‌داران بانک نیاز است سهم شهرداری را افزایش دهیم.

وی از افزایش سهم ۴۸۰ میلیارد تومانی شهرداری قم در بانک شهر خبر داد و افزود: در این عدد منافع شهر و شهروندان دیده‌شده و باتوجه‌به جایگاه سومی بانک شهر در بین سایر بانک‌های کشور اعتبار قابل‌توجهی برای شهرداری قم خواهد داشت.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از بررسی دفاتر مالی و سود بانک شهر در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: تمام شهرهای سهام‌دار در بانک شهر نیز این افزایش سهم را دارند و بانک شهر افزایش ۳۷ درصدی سرمایه خود را برای سال آینده پیش‌بینی کرده است.

توکلی مقدم در پایان گفت: بانک شهر در مسیر تخصصی‌شدن است و ما در طول سال با گرفتن تسهیلات، سود خود را می‌گیریم و منافع غیرمستقیم ما برای شهر تأمین منابع مالی پروژه‌هاست.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.