افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر به نفع مردم و شهر است

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با تأکید بر منافع مردم و شهر در افزایش سرمایه‌گذاری در بانک شهر گفت: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر به نفع مردم و شهر است
شناسه : 86870 | انتشار : 02 مرداد 1403 - 20:26   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در یکصد‌وسی‌ودومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، در زمان مطرح‌شدن افزایش سرمایه شهرداری قم در بانک شهر اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه شهرداری قم در بانک شهر حدود ۷ درصد است که باتوجه‌به افزایش سرمایه سایر شهرها، نیاز است شهرداری قم نیز سرمایه خود را افزایش دهد.

وی به لایحه سرمایه‌گذاری شهرداری به مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این افزایش سرمایه باعث می‌شود شهرداری قم جایگاه خود را در بین سرمایه‌داران در بانک شهر حفظ کند و در این افزایش منابع شهر و شهروندان به‌دقت دیده‌شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باتوجه‌ به خدماتی که بانک شهر به شهرداری قم ارائه می‌دهد و ارزش‌افزوده ایجاد شده این مبلغ قابل‌قبول بوده و در بررسی انجام شده صورت‌های مالی و سودها با جزئیات بررسی شده است.

وی در پایان یادآور شد: برای تأمین منابع مالی این سرمایه‌گذاری قرار است ۳۰۰ میلیارد تومان از بانک شهر و ۱۰۰ میلیارد تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت شود.

نوشته های مشابه
نجات معجزه‌آسای جوان قمی
رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام و رشد منابع بانکی
ادای احترام فرهاد قائمیان به مردم قم/ با قمی‌ها همشهری‌ام
حضور «اوس موسی» در پایتخت ۷ قطعی شد
اکران مردمی «قلب رقه» در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در نگارخانه فرهنگ
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.