مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به پشتیبانی همهجانبه از سامانه قمیار در حیطه شهرسازی گفت: سال گذشته به ۵۵ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی و مجازی شهروندان برای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی سامانه قمیار پاسخدادهشده است.
پاسخگویی به ۵۵ هزار شهروند قمی در موضوعات شهرسازی
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود میلانی با اشاره به فعالیت سامانه قمیار و گسترش امکانات این سامانه برای تسهیل استفاده شهروندان، اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ هزار درخواست از طریق کارتابل شخصی شهروندان در این سامانه ثبت شده است.
وی افزود: سال گذشته ۱۱۰ هزار پاسخ استعلام نقل و انتقال توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم انجام شده که ۱۱۰ هزار مورد بازدید را شامل میشود و کار بسیار سنگینی است.
مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به ۳۷ هزار و ۵۰۰ پاسخگویی در فضای مجازی برای پشتیبانی سامانه قمیار خاطرنشان کرد: در این زمینه به ۱۸ هزار تماس تلفنی شهروندان پاسخ داده شد.
میلانی به صدور ۶۲۰۰ گواهی عدم خلاف اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۷۲ گواهی پایان کار برای متقاضیان صادر شده است.
https://shahr20.ir/?p=86865
نوشته های مشابه
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 22 November , 2024