پروژه شهید کاظمی تعیین تکلیف شود

استاندار قم با تأکید بر اینکه پروژه شهید کاظمی باید تعیین تکلیف شود، گفت: این حجم از نازیبایی در هسته مرکزی شهر زیبنده نبوده و باید برای تعیین تکلیف این پروژه به قم تلاش کرد تا شاهد تسریع در تصمیمات و روند پروژه باشیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه شهید کاظمی تعیین تکلیف شود
شناسه : 86834 | انتشار : 01 مرداد 1403 - 20:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد آقامیری در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم تسریع در روند پروژه‌های هسته مرکزی اظهار داشت: با توجه به مشکلات نقدینگی، برخی بانک‌ها، تعاونی‌ها و… برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در برخی پروژه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روند فعالیتی شهرداری قم در تملکات و آزادسازی مغازه‌های قبرستان نو قابل‌تقدیر است، ابراز کرد: مردم از تسریع و اجرای این پروژه رضایت دارند و مدیران استان نیز از فعالیت‌های شهرداری قم در این پروژه تشکر می‌کنند.

استاندار قم، تملکات مغازه‌های داخل گیت امنیتی حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و گفت: از مالکان این مغازه‌ها دعوت تا پیرامون پروژه توضیحاتی شود و با قیمت عادلانه‌ای تملکات این مغازه‌ها انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه پارکینگ شهید کاظمی تعیین تکلیف شود، اضافه کرد: این حجم از نازیبایی در هسته مرکزی شهر زیبنده نبوده و باید تلاش شود تعیین تکلیف این پروژه به قم واگذار شود تا بتوان تسریع در تصمیمات و روند پروژه گرفت.

آقامیری با اشاره به لزوم بازآفرینی محلات اطراف حرم مطهر، ادامه داد: مشکل تأمین سرویس بهداشتی و به‌ویژه حمام در پیرامون حرم مطهر علیرغم اجرای پروژه‌های مختلف، با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.