تلاش شهرداری قم برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در پیرامون حرم مطهر

رئیس شورای شهر قم گفت: شهرداری قم تلاش‌های زیادی برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در سال‌های گذشته انجام داده و در میدان آستانه و شیخان دو مجتمع در حال خدمات‌رسانی و تکمیل شدن قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش شهرداری قم برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در پیرامون حرم مطهر
شناسه : 86832 | انتشار : 01 مرداد 1403 - 19:45   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های شهرداری قم برای تأمین سرویس بهداشتی و حمام در پیرامون حرم مطهر، اظهار داشت: در میدان آستانه و جنب دارالشفا تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام توسط شهرداری قم آماده‌شده است.

وی نگهداری را از مشکلات اساسی در باز بودن سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در مناسب‌های مختلف این سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها باز بوده و سرویس به زائرین، مسافران و مجاورین ارائه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه این مجتمع در سه‌طبقه سرویس‌دهی انجام می‌دهد، تصریح کرد: در منفی یک و دو تعداد ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و منفی سه تعداد ۸۴ دوش حمام پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه مجتمع دیگری از سرویس‌های بهداشتی و حمام روبروی شیخان در حال آماده‌سازی است، مطرح کرد: این مجتمع نیز در حال تکمیل شدن و نازک‌کاری است که به‌زودی آماده سرویس‌دهی می‌شود.

محرری با اشاره به اینکه با کاهش حمام‌های قدیمی، پیرامون حرم مطهر با مشکل حمام روبرو هستیم، اذعان کرد: زیرساخت‌هایی در این راستا در حال خدمات‌رسانی و یا تکمیل شدن است.

نوشته های مشابه
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
جمع‌آوری ۶۰۰ تابلوی نازیبا از میدان مطهری
بازدید شهردار قم از موکب امامزاده شاه جمال‌الدین(ع)
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.