آماده‌باش سازمان پسماند شهرداری قم برای ایام عاشورا

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از آماده‌باش کامل این سازمان در ایام عاشورا و تاسوعا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش سازمان پسماند شهرداری قم برای ایام عاشورا
شناسه : 86670 | انتشار : 24 تیر 1403 - 19:21   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه عزاداری سالار شهیدان، با تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اقدامات سازمان در این ایام اظهار داشت: جلسات هماهنگی با پیمانکاران بخش مدیریت پسماند در خصوص آمادگی کامل آن‌ها صورت گرفته و این بخش با حداکثر ظرفیت و توان در حال آماده‌باش خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند نیز برنامه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را با نصب بنر در قسمت‌های مختلف شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آلودگی‌ها مربوط به پراکندگی ظروف یک‌بارمصرف حاصل از برپایی ایستگاه‌های صلواتی است، گفت: با هماهنگی معاونین خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری، از کلیه هیئات مذهبی که اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌کنند درخواست شده تا نسبت به تحویل کیسه‌های زباله و بنرهای اطلاع‌رسانی از این سازمان اقدام کنند.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک نیز در قسمت‌های مختلف شهر مستقر خواهند شد تا نسبت به پاک‌سازی محوطه‌های آلوده و جمع‌آوری پسماندها اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: با هدف حفظ نظافت و پاکیزگی، کارتن پلاست و مخازن ذخیره‌سازی بین ایستگاه‌های صلواتی توزیع می‌شود .

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی با موضوع حفظ نظافت شهر در این ایام، تصریح کرد: بنرهای اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ پاکیزگی و نظافت شهری تهیه و آماده توزیع بین ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم اعلام شد
برگزاری جشن تکلیف برای هزار دانش‌آموز روستایی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.