نصب ۲۴ هزار متر پرچم و ریسه مشکی در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از نصب ۲۴۰۰۰ هزار متر انواع پرچم مشکی، ریسه و پرچم‌های اهتزاز در سطح شوارع، معابر و محلات این منطقه در ماه محرم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۲۴ هزار متر پرچم و ریسه مشکی در منطقه ۶ قم
شناسه : 86569 | انتشار : 20 تیر 1403 - 19:14   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن اظهار داشت: همزمان با شروع ماه محرم‌الحرام و آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیش از ۲۴۰۰۰ هزار متر انواع پرچم مشکی، ریسه و پرچم‌های اهتزاز در سطح شوارع، معابر و محلات سطح منطقه نصب‌شده است.

وی از نصب بیش از ۶۰۰ متر ریسه نوری در منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶ المان مناسبتی ویژه ماه محرم نیز در نقاط مختلف این منطقه جانمایی گردیده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: بیش از ۴۰ مورد مجوز ایستگاه‌های صلواتی تاکنون صادرشده و در راستای افزایش ضریب ایمنی شرکت‌کنندگان در مراسم‌های این ماه عزیز، توصیه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم به هیئت‌امنای مساجد و متصدیان ایستگاه‌ها داده‌شده تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید .

لازم به ذکر است در راستای تعامل با هیئات مذهبی، تکایا و مساجد سطح منطقه و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ماه محرم ، مسیرهای منتهی به مساجد و تکایا به‌صورت ویژه بازدید شد و نقاطی که نیاز به روکش آسفالت، ترمیم پیاده‌رو، رنگ‌آمیزی جداول، نظافت و حمل نخاله‌های ساختمانی داشتند در دستور کار قرار گرفته و انجام شد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.