تقاطع صدوقی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص پروژه تقاطع محور فردوسی و بلوار صدوقی گفت: این پروژه تاکنون ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی آن با قوت ادامه دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع صدوقی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
شناسه : 86543 | انتشار : 17 تیر 1403 - 19:38   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرارداد آن بین سازمان توسعه و عمران و شهرداری قم منعقد شده است.

وی افزود: پس از انحراف ترافیکی خیابان آیت الله صدوقی، در حال تکمیل سازه نگهبان قالب بندی پروژه و آرماتوربندی هستیم که تا پایان تیر قالب‌ها و آرماتور بندی به پایان برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم عنوان کرد: در یکی از دهانه‌هایی که به سمت خیابان یاسمن قرار دارد، مرحله دوم بتن‌ریزی و اجرای عرشه را داریم که هفته دوم تیر انجام شد و سه دهنه دیگر تا زمان اتمام پروژه باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات قرنیز، اجرای شناژ و پیاده‌روسازی سمت خیابان فردوسی در حال انجام است، گفت: جدول‌گذاری روی عرشه و همزمان طراحی تابلو علائم ترافیکی و مسیرها به پایان رسیده و قرارداد با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منعقد شده است.

حلوایی‌زاده ادامه داد: اسناد مناقصه روشنایی پل روگذر آماده شده است و طی ماه جاری پیمانکار مشخص می‌شود تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

حلوایی‌زاده افزود: در تلاش هستیم که اقداماتی همچون عایق‌کاری، اجرای آسفالت، نصب تابلوها و علائم و روشنایی مسیر همزمان با اجرای مراحل پایانی پروژه پیش برود.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.