سیما و منظر شهر قم به استقبال ماه محرم رفت

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از سیاه‌پوش کردن شهر و آماده‌سازی المان‌های مناسبتی در آستانه ماه محرم و صفر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیما و منظر شهر قم به استقبال ماه محرم رفت
شناسه : 86515 | انتشار : 17 تیر 1403 - 17:55   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان ویژه ماه عزای اباعبدالله و ایام ماه محرم اظهار داشت: در این خصوص تعداد ۲۰ المان طوبی و همچنین تعداد ۱۰ المان ماه متناسب با ماه محرم طراحی و رنگ‌آمیزی شده که در نقاط مختلف شهر نصب‌شده است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، مشارکت و همکاری با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و نهادهایی بوده که بحث فضاسازی محیطی را در ایام مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و صفر، ویژه‌برنامه‌ها و پروژه‌هایی برای فضاسازی محیطی برای این ایام در نظر گرفته‌شده و نورپردازی‌های هوشمندی در سطح شهر اجرا می‌شود به‌نحوی‌که لامپ‌های سطح معابر و مناطق مختلف شهر در این ایام به رنگ قرمز در می‌آید.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در سایر ایام ماه محرم هم همکاری‌های ویژه‌ای با سازمان فرهنگی شهرداری خواهد داشت گفت: بحث برگزاری مراسمات در بوستان‌های مهم شهری ازجمله این برنامه‌ها است.

جوادیان اضافه کرد: تعداد ۲۵ عدد بیرق دوطرفه یا دوبل شش متری در میادین و معابر مختلف شهر و همچنین تعداد ۱۵ عدد پایه بیرق دوطرفه چهار متری در میدان آستانه نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: هم‌زمان با ماه محرم و صفر تغییر نورپردازی‌های مختلف شهر را نیز در دستور کار داریم.

وی ابراز کرد: همزمان با آغاز آیین سیاه‌پوشی شهر توسط مدیریت شهری قم، تقدیم و اهدای پرچم به کسبه با محوریت فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و همین‌طور فضاسازی مقابل ساختمان شهرداری محل برگزاری آیین سیاه‌پوشی انجام‌شده است.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.