پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود

استاندار قم با تأکید بر اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های سازمان بهسازی اطراف حرم باید بر اساس نظر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت باشد، گفت: برای بهسازی اطراف حرم شرایط مهیاست و باید شهرداری یک زمان‌بندی ارائه کند که پروژه‌های اطراف حرم تا چه زمانی تحویل داده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
شناسه : 86503 | انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد آقامیری در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)که در سالن جلسات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه همه اعتبار قمی‌ها به وجود مبارک حضرت معصومه (س) است، اظهار داشت: اگر ما حرم را رها کنیم و در جای دیگری بهترین پروژه‌ها را بسازیم کاری انجام نداده‌ایم؛ زیرا اعتبار قم به حرم و زائران حرم است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های سازمان بهسازی اطراف حرم باید بر اساس نظر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت باشد، گفت: باید برای اجرای هر پروژه طرح زمان‌بندی ارائه شود و پیشرفت کارها نیاز به پیگیری دارد و نباید رفع مشکل حرم منتظر چند پیگیری ساده باشد.

استاندار قم ابراز کرد: برای بهسازی اطراف حرم همه چیز مهیاست و باید شهرداری یک زمان‌بندی ارائه کند که پروژه‌های اطراف حرم تا چه زمانی تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بنده تمام اراده‌ام را جمع کرده‌ام که به هر طریق ممکن پروژه‌ها را جلو ببرم به‌ویژه حرم و اطراف حرم و راه‌های مختلفی را هم برای تأمین مالی دیده‌ام؛ زیرا ما یک تعهداتی نسبت به بزرگان شهر داده‌ایم و نباید به‌گونه‌ای امور پیش برود که شرمنده بزرگان و مردم قم باشیم.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
برگزاری شورای سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س)
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.