ضرورت اجرای طرح اصلاحی پایانه سه‌راه خرمشهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اصلاحات پایانه خرمشهر به منظور ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی و افزایش رغبت برای حضور در این پایانه ضروری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت اجرای طرح اصلاحی پایانه سه‌راه خرمشهر قم
شناسه : 86459 | انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری قم اظهار کرد: ساماندهی وضعیت تبلیغات در پایانه‌های شهر قم موضوعی است که طی ماه‌های اخیر به آن پرداخته شده و توافقات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم بهبود وضعیت پایانه خرمشهر است، چراکه اصلاحات پایانه خرمشهر به منظور ارتقای وضعیت خدمت‌رسانی و افزایش رغبت برای حضور در این پایانه ضروری است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در زمینه مسیرهای دسترسی پایانه خرمشهر طرحی وجود داشت که به تصویب نرسید، خاطرنشان کرد: پایانه خرمشهر در زمینه دسترسی نیازمند شرایط بهتری است تا در کنار ارائه خدمات بیشتر، اقبال نسبت به این پایانه ارتقا پیدا کند.

خانه‌زاد یزدی عنوان کرد: اقدامات زیربنایی که در سازمان پایانه‌های شهرداری قم اتفاق افتاده جای تقدیر دارد، اما در زمینه نظارت بر ارائه خدمات نیاز است تا اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: لازم است در تمام پایانه‌های تحت مدیریت سازمان مسائل مرتبط با سیما و منظر شهری و مباحث مدیریتی باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: حتی اگر در موضوعاتی مسئولیت کار بلاتکلیف است، لازم است که سازمان پایانه‌ها انرژی و هزینه بگذارد و شرایط بهتری در پایانه‌های شهری رقم بزند.

خانه‌زاد یزدی ادامه داد: اگر لازم است پایانه‌های مسافربری شهر قم محصور باشند باید نظارت و نظم بهتری بر آن‌ها حاکم شود.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.