ارسال ۶۳۲ اثر به هفتمین جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز

دبیر هنری هفتمین جشنواره پاییز برگ‌ریز با اشاره به ارسال ۶۳۲ اثر از ۷۰ عکاس در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل به دبیرخانه این مسابقه، گفت: بر اساس رأی هیئت‌داوران در نهایت ۱۵ اثر در بخش دوربین حرفه‌ای و ۸ اثر در بخش عکاسی با موبایل به نمایشگاه راه یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۶۳۲ اثر به هفتمین جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز
شناسه : 86449 | انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی جعفری در آیین اختتامیه هفتمین مسابقه عکس پاییز برگ‌ریز که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عکاسی قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت عکس به عنوان یک رسانه در دنیای امروز تأکید کرد: گاهی یک عکس به نحوی اثرگذار است که صدها صفحه روزنامه و مجله نمی‌تواند آن تأثیر را بر مخاطب داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا عکس‌هایی از زیبایی‌های قم منتشر نشود جلوه‌های زیبایی این شهر ملموس نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با استمرار مسابقات و جشنواره‌های هنری و حمایت از عکاسان حرفه‌ای شهر در کنار بهره‌گیری از استعدادهای هنرمندان ناشناخته آلبوم ارزشمندی از زیبایی‌های سیما و مناظر شهری برجای بماند.

دبیر هنری هفتمین جشنواره پاییز برگ‌ریز با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته تغییرات بسیار زیادی در زیباسازی و توسعه فضای سبز در شهر ایجاد شده است، اذعان داشت: ارزشمندی این زیبایی‌ها به انتشار و انعکاس آن است و عکس بهترین ابزار برای انتشار این زیبایی‌هاست.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از روند برگزاری هفمین مسابقه عکس پاییز برگ ریز پرداخت و با اشاره به ارسال ۶۳۲ اثر از ۷۰ عکاس در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل به دبیرخانه این مسابقه ابراز کرد: بر اساس رأی هیئت‌داوران در نهایت ۱۵ اثر در بخش دوربین حرفه‌ای و ۸ اثر در بخش عکاسی با موبایل به نمایشگاه راه یافتند.

جعفری با بیان اینکه محسن قائمی از عکاسان پیشکسوت قم و خانم‌ها مونا نیکوگفتار و نسرین شیخ حسن از مدرسین دانشگاه، داوری این مسابقه را بر عهده داشتند، خاطرنشان کرد: از میان آثار منتخب ۵ اثر در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و ۴ اثر در بخش عکاسی با موبایل نیز به‌عنوان آثار برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.