ظرفیت هنر برای ارتقای فرهنگ شهروندی استفاده شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر نقش هنر در حل چالش‌های مدیریت شهری گفت: هنر و به‌ویژه عکاسی می‌تواند به‌عنوان ابزاری قوی برای ارتباط با مردم و انتقال پیام‌های مهم در زمینه فرهنگ شهروندی و حفظ محیط‌زیست مورد استفاده قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت هنر برای ارتقای فرهنگ شهروندی استفاده شود
شناسه : 86387 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره عکاسی «پاییز برگ‌ریز» که توسط سازمان سیما و منظر شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این رویداد هنری یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگ شهروندی مدیریت شهری قم است اظهار کرد: به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در بوستان‌ها و معابر شهری قم نه‌تنها فرصتی برای هنرمندان فراهم می‌آورد تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند، بلکه به شهروندان نیز این امکان را می‌دهد تا از زیبایی‌های طبیعت اطراف خود لذت ببرند و ارزش و اهمیت محیط‌زیست را بیشتر درک کنند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از زبان هنر در حل مسائل و مشکلات مدیریت شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی نقش بسیار مؤثری دارد، افزود: هنر و به‌ویژه عکاسی، می‌تواند به‌عنوان ابزاری قوی برای ارتباط با مردم و انتقال پیام‌های مهم در زمینه حفظ محیط زیست و ارتقای فرهنگ شهروندی مورداستفاده قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر قم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: امیدوارم این‌گونه برنامه‌ها در آینده نیز باقوت بیشتری ادامه یابد. چرا که برگزاری جشنواره‌هایی مانند «پاییز برگ‌ریز» نقش مهمی در ترویج هنر و فرهنگ و ارتقای فرهنگ شهروندی در جامعه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.