عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری نمایشگاه جهاد تحول با موضوع گزارش عملکرد دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم از خرداد ۱۳۹۴ تا تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
شناسه : 86357 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اجرای پروژه تدوین عملکرد شهرداری قم گفت: با توجه به‌ضرورت مستندسازی و تبیین دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های مجموعه شهرداری قم در انجام مأموریت‌های گسترده شهری، این پروژه در دستور کار اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم قرار داشته و در آخرین اقدام این پروژه، نمایشگاه جهاد تحول با محوریت تبیین و تشریح عملکرد دوره مدیریتی آقای دکتر سقائیان‌نژاد در شهرداری قم از خردادماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

وی جمع‌بندی و طبقه‌بندی آمار و گزارش‌های عملکردی واحدهای مختلف شهرداری قم اعم از مدیریت‌های ستادی، معاونت‌های تخصصی، مناطق هشتگانه، سازمان‌های تابعه و مراکز تحت پوشش را ازجمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و افزود: تلاش شده تا با استفاده از قالب‌های متنوع و اثربخش در شیوه اطلاع‌رسانی این اقدامات برای جوامع مختلف هدف شهرداری قم بهره‌گیری شود.

کلانترزاده برگزاری نمایشگاه “جهاد تحول” را یکی از روش‌های تبیین و تشریح دستاوردها دانست و تصریح کرد: هم‌زمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری در جهت ایجاد انگیزه و امید افزایی در جامعه این نمایشگاه در مجموعه شهرداری قم برگزارشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم معرفی ساختار و مأموریت‌های شهرداری را ازجمله بخش‌های این نمایشگاه ذکر کرد و ادامه داد: در دیگر بخش‌های این نمایشگاه بعدی سیاست‌های اجرایی، دستاوردها و برنامه‌های شهرداری قم به تفکیک مأموریت‌ها و بخش‌های مختلف ساختار سازمانی شهرداری قم معرفی می‌گردد.

برخی از پروژه‌های در حال اجرا و تعدادی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طول ۹ سال گذشته نیز در قاب تصویر در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

وی تدوین و چاپ کتاب گزارش عملکرد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ در قالب این پروژه را یادآور شد و گفت: این پروژه در قالب مجموعه “قم در مسیر تحول” از سال ۱۴۰۰ با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت تا زمینه تبیین این اقدامات و مستندسازی آن و اطلاع ذینفعان این خدمات فراهم شو دو همچنین برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به‌منظور بهره‌گیری از تجربیات و راهکارهای اجرایی در امورات شهر قابل‌استفاده باشد.

کلانترزاده استفاده از ابزار رسانه و قالب‌های مختلف نمایش محتوا را از راهبردهای اجرایی این نمایشگاه ذکر کرد و افزود: ارائه آمار و گزارش‌ها در قالب داده نما، واقعیت افزوده، صوت، تصویر ، فیلم، کلیپ و موشن از قالب‌هایی است که در این نمایشگاه برای بیان محتوا مورداستفاده قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.