جابه‌جایی ۵۰۵۰۰۰ مسافر در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۳ از پایانه‌های قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابه‌جایی ۵۰۵ هزار مسافر در سه‌ماهه نخست سال از پایانه‌های استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جابه‌جایی ۵۰۵۰۰۰ مسافر در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۳ از پایانه‌های قم
شناسه : 86355 | انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به این آمار جابه‌جایی مسافر اظهار داشت: این حجم جابه‌جایی مسافر با سرویس‌دهی ۳۰ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری صورت گرفته است و با توجه به فعالیت مستمر واحد گشت و بازرسی سازمان، تمامی صورت‌وضعیت‌های صادره توسط این واحد کنترل می‌شود و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌های سه ماه نخست سال، تمهیدات لازم پیش‌بینی شد و جهت رفاه حال زائرین مسافرین، تمامی امکانات سازمان اعم از سالن انتظار مسافر، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه‌های پایانه‌ها، بوستان پایانه مرکزی و فضای سبز موجود در پایانه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین بودند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ خردادماه یکی از مناسبت‌هایی بود که در سه‌ماهه نخست سال جاری سبب افزایش خدمات‌رسانی شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات به زائرین پیش‌بینی‌شده بود و در این ایام حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و تعداد۳۲ هزار زائر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند شدند.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.