ضرورت پیگیری تأمین زیرساخت‌های مجتمع البرز قم

در نخستین جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، موضوعات مختلفی مانند تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۱۴۰۳، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، ضرورت تأمین زیرساخت‌های سایت البرز و... مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت پیگیری تأمین زیرساخت‌های مجتمع البرز قم
شناسه : 86332 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نهمین جلسه از شورای سازمان‌های شهرداری قم با محوریت سازمان مدیریت پسماند با حضور اعضا برگزار شد.

جلسات شورای سازمان‌های شهرداری در طول سال دومرتبه در تیر و دی‌ماه برگزار می‌شود و در این جلسات، گزارش عملکرد، ارائه و تصویب تفریغ بودجه، مصوبات جلسات گذشته و … با حضور اعضا که متشکل از مدیرکل محیط‌زیست قم، نماینده استانداری و اعضای سازمان و هیئت‌مدیره بوده، مطرح می‌شود.

سید عبدالله میرابراهیمی ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۲ ، مصوبات جلسات گذشته را نیز عنوان کرد.

بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان، بررسی و تصویب تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ سازمان، پیگیری اخذ سند مالکیت سایت البرز، تعیین تکلیف زمین ۴۴ هکتاری در کارگروه مدیریت پسماند، فرآیند امحاء پسماندهای پزشکی، تأمین زیرساخت‌های سایت البرز از قبیل فاضلاب و گاز ازجمله مواردی بود که در جلسه مطرح شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.