شناسایی بیش از ۲ هزار مشترک پرمصرف آب
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جواد پیرحاجاتی به تشریح برخی از اقدامات معاونت خدمات مشترکین آبفای قم از ابتدای سال جاری تا کنون پرداخت و از تعویض ۲ هزار و ۶۳۱ فقره کنتورهای خراب مشترکین خبر داد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح پیمایش مشترکین پرمصرف گفت: امسال تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ اشتراک پرمصرف شناسایی شده که مصرف آنها به صورت دورهای کنترل و در صورت نیاز اخطارهای لازم به این مشترکین داده میشود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیمایش و بهروز رسانی اطلاعات سامانه اطلاعات جغرافیایی(GIS) به منظور شناسایی انشعابات غیرمجاز خبر داد و افزود: پیمایش و بهروزرسانی اطلاعات ۵۰ هزار مشترک برای سال جاری در دستور کار قرار دارد.
وی تست دورهای کنتورهای مشترکین با میانگین مصرف کمتر از ۱۰ متر مکعب در ماه با هدف راستی آزمایی عملکرد و مقیاس اندازه گیری، کنترل و شناسایی برداشتهای غیر مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر تست ۴ هزار فقره کنتور مشترکین با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون ریال در دست اقدام است.
پیرحاجاتی با اشاره به ارزیابی دو ماهه عملکرد متصدیان دفاتر پیشخوان به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات آبفا به مردم گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری طی دو مرحله از تمام دفاتر پیشخوان بازدید به عمل آمد و ضمن ابلاغ نواقص و مشکلات به دفاتر، ارزیابی آنها نیز به صورت مستمر تا پایان سال جاری با هدف کنترل عملکردشان انجام خواهد گرفت.
وی در ادامه از تهیه بانک اطلاعاتی اشتراکهای دستگاههای اجرایی خبر داد و افزود: ۱۸ هزار اشتراک در این زمینه شناسایی و نرمافزار مربوطه برای ارسال صورت حسابهای آنها به صورت الکترونیک در حال تهیه است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تکمیل سامانه اعلام رقم کنتور و امکان ارائه بازخورد به مشترکین در زمان اعلام رقم کنتور از طریق سامانه پیامکی اظهار کرد: زیرسیستم خدمات پس از فروش نیز در درگاه الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب به آدرس www.abfa-qom.com تکمیل شد و با ارائه ۲۲ خدمت آماده خدماترسانی به مشترکین است.
وی تهیه بانک اطلاعاتی اشتراکهای اصلی و فرعی، تهیه نرمافزار جامع ثبت اطلاعات معافیتهای مشترکین، پیادهسازی نرمافزار اعمال خانوار برای اشتراکها، راهاندازی سامانه جامع نصب انشعاب، ارزیابی و بازرسی الکترونیک درخواستهای متقاضیان، آموزش کارکنان دفاتر پیشخوان، کاهش مشترکین با وضعیت قرائت علیالحساب، واگذاری نصب انشعاب آب و فاضلاب و… را از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون برشمرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 22 November , 2024