حمایت و تسهیلگری دیوان محاسبات در اجرای پروژه متروی قم

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم گفت: اداره دیوان محاسبات استان در راستای تسهیلگری امور مورد رئیس‌کل دیوان محاسبات در خدمت دستگاه‌های اجرایی بوده است و تلاش در تسهیلگری دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حمایت و تسهیلگری دیوان محاسبات در اجرای پروژه متروی قم
شناسه : 86085 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حامد اصلانی در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ و مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی بخش پایانی تونل مترو قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بر امور اجرایی و بودجه‌هایی که در دستگاه‌ها مصرف می‌شود از وظایف ذاتی دیوان محاسبات است.

وی افزود: در ابتدا به‌منظور تأمین واگن‌های مترو به‌صورت قرضی از مترو مشهد اقداماتی انجام و در سال جاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خزانه مورد تأیید دیوان محاسبات قرار گرفت که در حال عملیاتی شدن است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قم تصریح کرد: با سفر دور دوم رئیس‌جمهور شهید به شهر قم این پروژه مجدد مورد پیگیری قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم مصوب شد تا امور مربوط به خط مترو و تهیه واگن با سرعت بیشتری انجام شود.

اصلانی خاطرنشان کرد: اعتبارات خوب برای ادامه این پروژه پیش‌بینی‌شده و اداره دیوان محاسبات نیز در راستای تسهیلگری امور با تأیید رئیس‌کل دیوان محاسبات با همین نگرش در خدمت دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر پروژه قطار شهری قم اضافه کرد: امور نظارتی و حسابرسی این پروژه در حال انجام است و امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح خط اول متروی قم باشیم.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.