ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است

رئیس شورای شهر قم گفت: ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری و افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است
شناسه : 86070 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ و بهره‌برداری از باغ گیاهان دارویی و دمنوش‌خانه بوستان علوی اظهار کرد: توجه به امور اجتماعی، فرهنگی و تفریحی یکی از رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر بوده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: در همین راستا پروژه‌های متعددی با هدف‌گذاری در بودجه‌های سالیانه انجام‌شده و اکنون به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌ها ازجمله پروژه باغ گیاهان دارویی و دمنوش‌خانه ارگ شمعدانی در مجموعه بوستان علوی بوده‌ایم که می‌تواند یادآور یک روستای اصیل برای نسل جوان باشد.

محرری تصریح کرد: ایجاد فضاهای تفرجگاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده است و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از سه مجموعه شهربازی مدرن و جامع ازجمله شهربازی میدان شهدای ۷۲ تن، شهربازی بوستان علوی و غدیر و تعداد زیادی فضاهای ورزشی مناسب در شهر قم هستیم که این نشان‌دهنده توجه شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به نیازها و مطالبات شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.

نوشته های مشابه
پیش‌بینی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق هشت‌گانه شهر قم
روند احداث پارکینگ در منطقه ۳ قم تداوم دارد/ رفع مشکل پارکینگ شهربازی سرزمین شادی
انعقاد ۱۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های قطار شهری قم
اصلاح روشنایی بلوار حائری منطقه یک قم اجرایی می‌شود
تقاطع صدوقی تا ۳ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود
شهرداری قم آماده همکاری با مالکان برای حفظ باغات است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.