ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است

رئیس شورای شهر قم گفت: ایجاد فضای تفرج‌گاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری و افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساخت شهربازی و مجموعه‌های تفریحی مطالبه مردم قم است
شناسه : 86070 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در حاشیه آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ و بهره‌برداری از باغ گیاهان دارویی و دمنوش‌خانه بوستان علوی اظهار کرد: توجه به امور اجتماعی، فرهنگی و تفریحی یکی از رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری در سال‌های اخیر بوده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: در همین راستا پروژه‌های متعددی با هدف‌گذاری در بودجه‌های سالیانه انجام‌شده و اکنون به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افتتاح هریک از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهر قم هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌ها ازجمله پروژه باغ گیاهان دارویی و دمنوش‌خانه ارگ شمعدانی در مجموعه بوستان علوی بوده‌ایم که می‌تواند یادآور یک روستای اصیل برای نسل جوان باشد.

محرری تصریح کرد: ایجاد فضاهای تفرجگاهی و مجموعه‌های شهربازی یکی از مطالبات شهروندان در سال‌های گذشته بوده است و در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از سه مجموعه شهربازی مدرن و جامع ازجمله شهربازی میدان شهدای ۷۲ تن، شهربازی بوستان علوی و غدیر و تعداد زیادی فضاهای ورزشی مناسب در شهر قم هستیم که این نشان‌دهنده توجه شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به نیازها و مطالبات شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.