برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان امنیت بوستان‌های شهر قم

فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلال‌کنندگان در آرامش خانواده‌های قمی در بوستان‌های شهری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان امنیت بوستان‌های شهر قم
شناسه : 86068 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه مراسم افتتاح پاسگاه ویژه انتظامی در بوستان‌ علوی قم در خصوص افتتاح این ایستگاه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی آرامش مردم، آسایش مردم و رفاه مردم در اولویت همه دستگاه‌ها است تا شرایطی ایجاد شود که مردم عزیز در کمال آرامش زندگی خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: شهرداری با این هدف، تفرجگاهی با بهترین شرایط را در منطقه بوستان علوی فراهم کرده است که هم مورد استقبال شهروندان شهر مقدس قم و هم شهرهای اطراف قرار می‌گیرد و حتی زائران داخلی و بین‌المللی که وارد می‌شوند از این مکان استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه امنیت اولویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در جلساتی که راجع امنیت بوستان‌ها با شهرداری قم داشتیم مقرر شد تا فضایی برای نیروهای انتظامی فراهم شود تا امور مرتبط به طور دقیق پیگیری شود.

میرحیدری با اشاره به اینکه امید است تا بتوان با مزاحمت‌هایی که برای شهروندان و خانواده‌ها به‌خصوص در ایام تعطیل و ساعات پایانی شب امکان وقوع داشت مقابله کرد، گفت: با توجه به تعامل خوبی که میان دستگاه‌های امنیتی، بسیجیان، عوامل انتظامی و حوزه قضائی وجود دارد، مطمئناً استقرار عوامل انتظامی در این بوستان موجب استقبال بیشتر خانواده‌ها خواهد شد.

وی افزود: با ایجاد این ایستگاه و حضور ثابت عوامل انتظامی در این منطقه، هم در ارتباط با پایش محیطی و هم استقرار عوامل انتظامی تحولی رخ خواهد داد و به امید خداوند امنیت پارکینگ‌های معابر ورودی و خروجی مهیا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: به خانواده‌ها و جوانانی که اینجا می‌آیند توصیه می‌شود حرمت خانواده‌ها و شهروندان را حفظ کنند، هر اقدامی که موجب رنجش خاطر شهروندان شود با واکنش و برخورد پلیس روبه‌رو می‌شود.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.