در حق شهردار قم نباید بی‌انصافی کرد/ وقت درگیری و جدل نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه بی‌انصافی‌ها نسبت‌به شهردار قم نارواست، گفت: در حال حاضر فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن برای توسعه وجود ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
در حق شهردار قم نباید بی‌انصافی کرد/ وقت درگیری و جدل نیست
شناسه : 86061 | انتشار : 31 خرداد 1403 - 20:20   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی متقیان در آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ و بهره‌برداری از باغ گیاهان دارویی و دمنوش‌خانه بوستان علوی که با حضور مدیران استانی، شهری برگزار شد، ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مسئولان مدیریت شهری قم به‌ویژه شهردار قم اظهار کرد: از یادها نخواهد رفت که در دهه شصت شهر قم بمباران می‌شد و هیچ فضایی برای سکونت و آرامش وجود نداشت و خیلی از همشهری‌ها به روستاهای اطراف پناه برده بودند.

وی با بیان اینکه امروز ایران در منطقه پرآشوب غرب آسیا قرار دارد و مشاهده می‌شود در کشورهای مختلف و غزه مظلوم چه می‌گذرد، افزود: با این وجود ایران در امنیت و آرامش است که این آرامش مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت یک نعمت بزرگ است و اینکه امروز می‌توانیم نیازهای مردم قم را فراتر از نیازهای پایه و در زمینه‌هایی همچون مسائل تفریحی برطرف کنیم، افتخارآمیز است.

متقیان با اشاره به اینکه در گذشته بوستان علوی یک زمین با آسفالت نیمه‌تمام بود، اضافه کرد: بعدها پارک‌هایی ایجاد شدند، اما یک دهه دوام نیاورد و با کج‌سلیقگی تعطیل شدند، اما در مدیریت جدید شهری شهر مقدس قم یک رویکردی ایجادشده و باید قدردان این رویکرد بود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از بی‌انصافی‌ها نسبت به شهردار قم ناروا است، تصریح کرد: فارغ از هر جریان و فکر و سلیقه‌ای باید دست در دست هم داد تا این شهر و این حرم اهل‌بیت (ع) در شأن آن ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن وجود ندارد، عنوان کرد: خواهش این است که همدلی بیشتر و فصل نوینی که برای قم ایجادشده پیگیری شود و پیش برود.

متقیان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی قم در کنار مدیریت شهری هستند، گفت: تاریخ تمدنی شهر قم بیش از ۷۰۰۰ سال قدمت دارد و باید به میراث فرهنگی قم چه پیش از اسلام و چه پس‌ازآن توجه شود.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.