بازدید مسئولان سازمان سینمایی از سینماهای قم

مسئولان سازمان سینمایی با سفر به قم از سینمای در حال تجهیز باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس و پردیس سینمایی شهر آفتاب بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مسئولان سازمان سینمایی از سینماهای قم
شناسه : 85966 | انتشار : 30 خرداد 1403 - 18:38   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سازمان سینمایی با همراهی امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از سینمای در حال تجهیز باغ موزه دفاع مقدس و پردیس سینمایی شهر آفتاب بازدید کردند.

حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این سینما پرداخت و خواستار حمایت سازمان سینمایی برای تسریع در راه‌اندازی سینمای باغ موزه دفاع مقدس استان قم شد.

قادر آشنا نیز از آمادگی سازمان سینمایی برای تجهیز و راه‌اندازی این سینما ظرف مدت یک‌ماه خبر داد و گفت: به محض معرفی بهره‌بردار این سینما، مراحل نصب و تجهیز باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم انجام خواهد شد.

همچنین امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به پیگیری‌های این اداره‌کل برای بهره‌برداری از سینمای باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با افتتاح این سینما، ۴۰۰ صندلی به ظرفیت سینماهای استان قم اضافه می‌شود.

بازدید از پردیس سینمایی شهر آفتاب قم از دیگر بخش‌های سفر مسئولان سازمان سینمایی به استان قم بود.

بازدید مسئولان سازمان سینمایی از سینماهای قم

حاج سید محمد برقعی مدیر سینما شهر آفتاب و نخستین سینما‌دار پس از انقلاب در قم با قدردانی از تلاش‌های مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خواستار حمایت مسئولان سازمان سینمایی برای تقویت و بهسازی این مجموعه شد.

وی تصریح کرد: این پردیس سینمایی دارای یک سالن با ظرفیت ۲۸۵ صندلی و سه سالن با ظرفیت هر کدام ۷۰ صندلی است.

قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با قدردانی از چند دهه سینماداری مدیر سینما شهر آفتاب قم، گفت: سازمان سینمایی برای تجهیز و تقویت کیفیت این سینما تلاش خود را خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود مسئولان سازمان سینمایی پیش از ظهر امروز در سفری به قم، سینما محراب را با ظرفیت ۱۱۵ صندلی در شهرک پردیسان افتتاح کردند.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.