در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین افتتاح سینما «محراب» همزمان با دهه ولایت خبر داد و گفت: این سینما با ظرفیت ۱۱۵ صندلی با حضور مسئولان سازمان سینمایی افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود
شناسه : 85939 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹   پرینت

سعید ایلانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از افتتاح سینما «محراب» استان قم به مناسبت دهه ولایت و اعیاد قربان تا غدیر خبر داد و گفت: این سینما صبح روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه با حضور مسئولان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استانی در شهرک پردیسان افتتاح خواهد شد.

وی، یکی از رویکردهای مهم و ویژه دولت سیزدهم را توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان‌ها عنوان کرد و افزود: مراحل تجهیز و آماده‌سازی سالن سینمای محراب طی چند ماه گذشته با پیگیری و هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و از محل اعتبارات توسعه زیر ساخت‌های سینمایی استان توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور صورت گرفته است.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: این سینما متعلق به اداره‌کل آموزش‌وپرورش بوده و در مجموعه کانون فرهنگی تربیتی «محراب» به آدرس خیابان ششم اندیشه پردیسان واقع شده و دارای ظرفیت ۱۱۵ صندلی است.

ایلانلو تصریح کرد: با افتتاح سینما محراب که هشتمین سینمای استان محسوب می‌شود، تعداد سالن‌های سینمایی قم به ۱۵ سالن و بیش از ۲۵۰۰ صندلی می‌رسد.

خاطرنشان می‌شود شهروندان قمی بویژه اهالی شهرک پردیسان می‌توانند به‌زودی از طریق سامانه سمفا، بلیت جدیدترین فیلم‌های سینمایی در حال اکران را تهیه و در این سینما به تماشا بنشینند.

سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.