در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین افتتاح سینما «محراب» همزمان با دهه ولایت خبر داد و گفت: این سینما با ظرفیت ۱۱۵ صندلی با حضور مسئولان سازمان سینمایی افتتاح خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود
شناسه : 85939 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹   پرینت

سعید ایلانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، از افتتاح سینما «محراب» استان قم به مناسبت دهه ولایت و اعیاد قربان تا غدیر خبر داد و گفت: این سینما صبح روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه با حضور مسئولان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استانی در شهرک پردیسان افتتاح خواهد شد.

وی، یکی از رویکردهای مهم و ویژه دولت سیزدهم را توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان‌ها عنوان کرد و افزود: مراحل تجهیز و آماده‌سازی سالن سینمای محراب طی چند ماه گذشته با پیگیری و هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و از محل اعتبارات توسعه زیر ساخت‌های سینمایی استان توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور صورت گرفته است.

رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: این سینما متعلق به اداره‌کل آموزش‌وپرورش بوده و در مجموعه کانون فرهنگی تربیتی «محراب» به آدرس خیابان ششم اندیشه پردیسان واقع شده و دارای ظرفیت ۱۱۵ صندلی است.

ایلانلو تصریح کرد: با افتتاح سینما محراب که هشتمین سینمای استان محسوب می‌شود، تعداد سالن‌های سینمایی قم به ۱۵ سالن و بیش از ۲۵۰۰ صندلی می‌رسد.

خاطرنشان می‌شود شهروندان قمی بویژه اهالی شهرک پردیسان می‌توانند به‌زودی از طریق سامانه سمفا، بلیت جدیدترین فیلم‌های سینمایی در حال اکران را تهیه و در این سینما به تماشا بنشینند.

سینما «محراب» قم افتتاح می‌شود

نوشته های مشابه
فاز دوم خط نخست مترو قم تا ۱۴۰۶ تکمیل می‌شود
رسیدگی به تخلفات ۱۰ هزار و ۷۹۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قم
مجتمع آب‌درمانی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
ضرورت پیگیری احداث شهرک بازیافت در قم
تلاش برای تولید شن و ماسه از نخاله‌های ساختمانی در قم
پیش‌بینی بودجه ۲۰ میلیاردی برای احداث مجتمع بازیافت پسماند در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.