پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی در ساخت مرکز فرماندهی ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی خبر داد و گفت: زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده برای اجرای این پروژه ۱۵ ماه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در قم
شناسه : 85884 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده اظهار کرد: پروژه ساختمان فرماندهی ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی قم واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص) با مبلغ اولیه بالغ‌بر ۷ و نیم میلیارد تومان آغازشده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان شامل یک زیرزمین، همکف و چهار طبقه روی سقف خواهد بود، افزود: در این مجتمع ساختمان اداری، حقوقی، مالی، آموزشی و همه بخش‌های مربوط به سازمان آتش‌نشانی کلان‌شهر قم پیش‌بینی‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی مادر بیش از ۱۱ درصد بوده که اسکلت و سازه زیرزمین و همکف عملیاتی شده است.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: همزمان با این بحث عملیات خرید تجهیزات سیستم سرمایش، هواسازها، چیلرها و حتی آسانسورها و تابلو برق‌ها نیز به‌منظور تسهیل در اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی به این صورت است که تأسیسات مکانیکی و برقی همزمان با تکمیل اسکلت آماده شود و در حال حاضر در شرف ساخت این دستگاه‌ها و در مرحله احداث و مونتاژ هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: امید است با توجه به زمان‌بندی ۱۵ ماه پیش‌بینی‌شده برای ساخت این پروژه بتوان با حداقل تأخیر این پروژه را در اختیار شهر قرار داد.

نوشته های مشابه
شب شعر غدیر در کهک و جعفرآباد برگزار می‌شود
مرحله پایانی قرعه‌کشی خوش حسابان پرداخت عوارض شهرداری قم برگزار می‌شود
انجام طرح مطالعاتی محلات هدف بازآفرینی مناطق ۵ و ۷ قم
برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در ۸ بوستان قم
اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
نشاط اجتماعی و خانواده اولویت شورای شهر قم است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.