آماده‌سازی ۷ جایگاه عرضه دام به مناسبت عید قربان در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: ۷ جایگاه جهت عرضه دام زنده و ذبح شرعی با همکاری معاونت خدمات شهری و مناطق هشت‌گانه آماده‌ شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی ۷ جایگاه عرضه دام به مناسبت عید قربان در قم
شناسه : 85873 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان، توضیحاتی درخصوص جایگاه‌های عرضه دام ارائه و اظهار داشت: طرح عرضه بهداشتی دام امسال نیز همانند سالیان گذشته با توجه به افزایش تقاضای شهروندان انجام و به همین منظور، ۷ جایگاه جهت عرضه دام زنده و ذبح شرعی با همکاری معاونت خدمات شهری و مناطق ۸ گانه آماده‌شده است.

وی افزود: میدان رسالت ابتدای بلوار بسیج، بلوار یادگار امام (ره) تقاطع خیابان موسوی، بلوار امام علی (ع) ابتدای خیابان شهید بادیان، بلوار جمهوری تقاطع رسالت و خیابان آیت اله حکیم،جمکران درب ۵، بلوار حضرت معصومه (س) ابتدای بلوار تهرانی مقدم و پردیسان بلوار سلمان جنب بازار بزرگ همشهری ۱۷ جایگاه‌های در نظر گرفته‌شده جهت عرضه دام زنده به همراه ذبح شرعی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم به حضور ناظرین ذبح شرعی که در جایگاه‌ها مستقر هستند اشاره و تصریح کرد: ذبح دام در خارج کشتارگاه علاوه بر خطر شیوع بیماری‌های مشترک، برخی مشکلات زیست‌محیطی ایجاد می‌کند که توصیه می‌شود شهروندان دام قربانی خود را از این مراکز تهیه و از خدمات بهداشتی و رایگان بهره‌مند گردند.

صادقی امینی از فعالیت اکیپ‌های سیار نظارت بهداشتی، ناظرین ذبح شرعی و عوامل نظارتی سازمان در این روز خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز مشکل و مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با “سامانه ۱۳۷” پُل ارتباطی شهروندان با شهرداری در میان بگذارند.

نوشته های مشابه
شب شعر غدیر در کهک و جعفرآباد برگزار می‌شود
مرحله پایانی قرعه‌کشی خوش حسابان پرداخت عوارض شهرداری قم برگزار می‌شود
انجام طرح مطالعاتی محلات هدف بازآفرینی مناطق ۵ و ۷ قم
برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در ۸ بوستان قم
اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
نشاط اجتماعی و خانواده اولویت شورای شهر قم است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.