لزوم بهسازی بدنه میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) گفت: بهسازی بدنه میدان شهید مطهری قم در سه ضلع از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت هسته مرکزی شهر قم ضرورت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم بهسازی بدنه میدان مطهری قم
شناسه : 85861 | انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به بهسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر میدان شهید مطهری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای این کار صورت گرفت و کمیته‌هایی برای اجرای این پروژه بزرگ فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه بهسازی میدان شهید مطهری و بدنه این میدان ازجمله اقدامات ضروری هسته مرکزی شهر قم است، افزود: این میدان کارکردهای مختلف شهری داشته و به‌نوعی مهم‌ترین میدان شهر قم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر سیاست دقیق‌تری در این حوزه وجود دارد، خاطرنشان کرد: گام نخست بهسازی و زیباسازی این میدان بود که انجام شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

خاکی اضافه کرد: توجه به بازخورد خوب مردم درباره میدان شهید مطهری، ورود به بدنه و داخل میدان باید از سه ضلع صورت گیرد.

وی تأکید کرد: یکی از این اضلاع که میدان میوه‌و تره‌بار است با همکاری شهرداری و آستانه مدیریت خواهد شد، همچنین در میدان مطهری رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، اقامتی و زیارتی نیز وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم تصریح کرد: مسئله نگهداری و حل مسائل بازار بزرگ شمسه و الغدیر نیز ازجمله اقدامات مهم اطراف حرم مطهر است که در حال انجام است.

خاکی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی بازار شمسه در حال حاضر برطرف شده است، گفت: در حال ارتقای سطح خدمات ازجمله روشنایی و حل معضلات طبقه منفی یک این بازار هستیم و رفع مشکلات طبقه منفی دو نیز در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه
مرحله پایانی قرعه‌کشی خوش حسابان پرداخت عوارض شهرداری قم برگزار می‌شود
انجام طرح مطالعاتی محلات هدف بازآفرینی مناطق ۵ و ۷ قم
برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در ۸ بوستان قم
اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
نشاط اجتماعی و خانواده اولویت شورای شهر قم است
حمایت و تسهیلگری دیوان محاسبات در اجرای پروژه متروی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.