لزوم بهسازی بدنه میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س) گفت: بهسازی بدنه میدان شهید مطهری قم در سه ضلع از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت هسته مرکزی شهر قم ضرورت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم بهسازی بدنه میدان مطهری قم
شناسه : 85861 | انتشار : 23 خرداد 1403 - 13:11   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به بهسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر میدان شهید مطهری اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای این کار صورت گرفت و کمیته‌هایی برای اجرای این پروژه بزرگ فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه بهسازی میدان شهید مطهری و بدنه این میدان ازجمله اقدامات ضروری هسته مرکزی شهر قم است، افزود: این میدان کارکردهای مختلف شهری داشته و به‌نوعی مهم‌ترین میدان شهر قم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر سیاست دقیق‌تری در این حوزه وجود دارد، خاطرنشان کرد: گام نخست بهسازی و زیباسازی این میدان بود که انجام شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

خاکی اضافه کرد: توجه به بازخورد خوب مردم درباره میدان شهید مطهری، ورود به بدنه و داخل میدان باید از سه ضلع صورت گیرد.

وی تأکید کرد: یکی از این اضلاع که میدان میوه‌و تره‌بار است با همکاری شهرداری و آستانه مدیریت خواهد شد، همچنین در میدان مطهری رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، اقامتی و زیارتی نیز وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم تصریح کرد: مسئله نگهداری و حل مسائل بازار بزرگ شمسه و الغدیر نیز ازجمله اقدامات مهم اطراف حرم مطهر است که در حال انجام است.

خاکی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی بازار شمسه در حال حاضر برطرف شده است، گفت: در حال ارتقای سطح خدمات ازجمله روشنایی و حل معضلات طبقه منفی یک این بازار هستیم و رفع مشکلات طبقه منفی دو نیز در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
خادمی حضرت معصومه(س) بالاترین مدال افتخار است
۱۴۰ برنامه به مناسبت «روز قم» برگزار می‌شود
انتقاد از بی‌توجهی نهادهای فرهنگی به «روز قم»
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.