گاراژهای ضایعاتی شهر قم ساماندهی می‌شوند

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: با نهایی شدن فرایند واگذاری زمین برای احداث شهرک بازیافت، گاراژهای ضایعاتی شهر قم ساماندهی می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گاراژهای ضایعاتی شهر قم ساماندهی می‌شوند
شناسه : 85833 | انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به دغدغه نیروی انتظامی استان قم درباره گاراژهای ضایعاتی غیرمجاز اظهار کرد: ساماندهی گاراژهای ضایعاتی در سطح شهر موجب کاهش فروش اموال مسروقه خواهد شد.

وی مصوبه شورای تأمین استان در این زمینه را موردتوجه قرار داد و افزود: بر اساس این مصوبه برخورد قانونی با گاراژهای ضایعاتی غیرمجاز در سطح شهر قم آغاز شد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به وجود ۲۷۸ گاراژ ضایعاتی در سطح شهر قم ادامه داد: ۱۵۰ گاراژ بدون مجوز از محدوده بافت شهری قم جمع‌آوری شد.

اصفهانیان‌مقدم تصریح کرد: زمینی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با مصوبه کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان در اختیار مدیریت شهری قرار گرفته که قرار است شهرک بازیافت در این اراضی احداث شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم در سازمان مدیریت پسماند پیش‌بینی‌شده است، اضافه کرد: حتی دیوارهای پیش‌ساخته برای احداث این شهرک طراحی و خریداری‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: با نهایی شدن واگذاری این زمین، گاراژهای ضایعاتی به این اراضی منتقل خواهند شد و شرایط بهتری در این زمینه ایجاد می‌شود.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به حمایت شهرداری قم از ایجاد امنیت در بوستان‌های شهری گفت: در این راستا کلانتری ویژه بوستان علوی ساخته‌شده است.

نوشته های مشابه
مرحله پایانی قرعه‌کشی خوش حسابان پرداخت عوارض شهرداری قم برگزار می‌شود
انجام طرح مطالعاتی محلات هدف بازآفرینی مناطق ۵ و ۷ قم
برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در ۸ بوستان قم
اجرای طرح مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح پردیسان قم
نشاط اجتماعی و خانواده اولویت شورای شهر قم است
حمایت و تسهیلگری دیوان محاسبات در اجرای پروژه متروی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.