فعالیت ۶۰۰۰ واحد صنفی بدون پروانه در قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: وجود ۶ هزار واحد صنفی بدون پروانه در شهر قم موجب نقص در ساماندهی عوارض صنوف شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۶۰۰۰ واحد صنفی بدون پروانه در قم
شناسه : 85821 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار کرد: مسئله عوارض صنفی یکی از مشکلات درآمدی شهرداری قم است.

وی با اشاره به وجود ۶ هزار واحد صنفی بدون پروانه در شهر قم که عوارضی پرداخت نمی‌کنند افزود: این موضوع ممکن است موجب معضلات اجتماعی شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تأکید بر لزوم ساماندهی عوارض نقل‌وانتقال موتورسیکلت اضافه کرد: مسئله عوارض موتورسیکلت مدنظر دستگاه‌های استانی قرار گیرد.

وحیدنیا خاطرنشان کرد: این موضوع باید در مراکز تعویض پلاک رصد شود چراکه بسیاری از موتورسیکلت تعویض پلاک می‌شوند اما عوارض پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی که بیش از ۵ سال عوارض بدهکار هستند، باید متوقف شوند گفت: در این زمینه به همکاری نیروی انتظامی نیاز داریم.

مدیرکل درآمد شهرداری قم به لزوم پرداخت عوارض ساخت‌وساز نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: اوراق تسویه از قانون حذف‌شده و دستگاه‌ها تکلیف دارند این را پرداخت کنند.

وحیدنیا افزود: درخواست ما این است که با مرکز مکاتباتی صورت گیرد تا مسئله عوارض ساخت‌وساز نیروی انتظامی در بودجه‌ها پیش‌بینی شود.

نوشته های مشابه
فاز دوم خط نخست مترو قم تا ۱۴۰۶ تکمیل می‌شود
رسیدگی به تخلفات ۱۰ هزار و ۷۹۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قم
مجتمع آب‌درمانی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
ضرورت پیگیری احداث شهرک بازیافت در قم
تلاش برای تولید شن و ماسه از نخاله‌های ساختمانی در قم
پیش‌بینی بودجه ۲۰ میلیاردی برای احداث مجتمع بازیافت پسماند در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.