ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد

مدیر کل حوزه شهردار قم از تشکیل ستاد انتخابات شهرداری با دستور سقائیان‌نژاد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد
شناسه : 85814 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید جواد صحرایی اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرداری قم با دستور ویژه سید مرتضی سقائیان‌نژاد به منظور ایفای نقش شهرداری قم در برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با تشکیل این ستاد، تمامی زیرمجموعه‌ها و بخش‌های شهرداری قم همکاری و مشارکت با مدیریت استان و ستاد انتخابات استان قم در راستای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه سال جاری را در دستور کار قرار داده است.

صحرایی تاکید کرد: از اهداف مهم شهرداری در این مشارکت ایجاد انگیزه و جلب مشارکت بیشتر شهروندان برای حضور در انتخابات و انتخاب چهاردهیمن رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران با تشریح، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردهای نظام است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله محورهای مهم فعالیت این ستاد موضوع تبلیغات انتخاباتی است که با ایجاد جایگاه های مشخص تبلیغاتی و صدور مجوز تبلیغات شهری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مقدمات برگزاری انتخابات پرشور را رقم بزند.

مدیر کل حوزه شهردارقم افزود: پشتیبانی لجستیک و تدارکاتی ستادهای اجرایی انتخابات استان، تبلیغات شهری و فضاسازی در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و ارائه خدمات شهری در محل ستادهای رای گیری از جمله برنامه های تعریف شده در این موضوع است که با استفاده از تمام ظرفیت اجرایی شهرداری قم انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.