۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در قم در حال اجراست

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: ارزش ریالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری که برای آن‌ها قرارداد بسته شده و در حال اجرا است، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در قم در حال اجراست
شناسه : 85812 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی رمضانی با اشاره به فعال بودن ۱۵ پروژه سرمایه‌گذاری مرتبط با شهرداری قم اظهار کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها به قیمت سال گذشته بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به دلایل طولانی شدن برخی پروژه‌ها افزود: اهرم فشار برای پیشبرد پروژه‌ها قراردادی است که بسته می‌شود، اما وقتی شرایط اقتصادی به هم می‌ریزد نمی‌توان پایان پروژه را پیش بینی کرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم اثرگذاری وضعیت اقتصادی بر رکود یا فعال بودن پروژه‌های سرمایه‌گذاری را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم تلاش بر تعامل با سرمایه‌گذار دارد و تلاش می‌کند مهلت داده و توافقات جدید ایجاد کند تا پروژه تمام شود.

رمضانی در خصوص تکمیل پروژه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: زمانی که بلوار پیامبر اعظم (ص) طراحی و وارد فاز اجرا شد روی کاغذ همه چیز بسیار دقیق دیده شده بود، اما بعضی چالش‌های قدیمی مانند نبود زیرساخت‌هایی از قبیل آب و برق مشکلاتی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت‌های این بلوار پیگیری‌های بسیاری صورت گرفته و انجام این کار ارزش افزوده خوبی برای پروژه‌های سرمایه گذاری بلوار پیامبر اعظم ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به نیاز شهر قم برای توسعه زیرساخت‌های اقامتی گفت: در بلوار پیامبر اعظم (ص) سه پروژه اقامتی فعال وجود دارد که شامل هتل پنج ستاره و مجموعه‌های اقامتی مرتبط با نیروهای مسلح است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.