ایمن‌سازی حرکت در معابر شهری قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات سازمان اجرای طرح‌های نظم‌بخشی و ایمن‌سازی حرکت در معابر شهری است، گفت: بیش از ۲۵۰ هزار متر خط‌کشی ترافیکی از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایمن‌سازی حرکت در معابر شهری قم
شناسه : 85804 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، تأمین ایمنی و نظم‌بخشی ترافیک در معابر شهری یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت کنترل ترافیک و از سرفصل‌های مهم سازمان‌های تخصصی در حوزه ترافیک شهری به‌حساب می‌آید.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم دراین‌باره اظهار داشت: مجموعه اقدامات و عملکرد سازمان ترافیک در شهر به دنبال تأمین ایمن‌سازی حرکت خودروها و شهروندان بوده و در این خصوص اقدامات و وظایف متعددی تعریف و در دستور کار است.

مدیریت و کنترل پارکینگ‌های عمومی، اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی معابر و تعیین محدوده‌های تردد عرضی شهروندان، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و تأمین اقلام تخصصی ترافیکی سایر مناطق عمده وظایف سازمان ترافیک شهرداری قم به‌حساب می‌آید.

علیرضا خلیلی معتقد است: افزایش ایمنی در معابر یکی از الزامات شهرنشینی است و دستورالعمل‌ها و اقدامات مستمری در این خصوص در دستور کار است تا به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

وی اجرای بیش از ۲۵۰ هزار متر خط‌کشی ترافیکی از ابتدای سال ۱۴۰۳ را در این راستا ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اجرای روکش آسفالت برخی از معابر، نیاز اجرا و تجدید در معابر اصلی مناطق در دستور کار سازمان قرار دارد که با استفاده از تیم‌های مختلف اجرای رنگ سرد و رنگ دو جزیی با برنامه‌ریزی و اعلام نیاز مناطق در حال انجام است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.