اعمال ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: از سال گذشته، خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی در شهر قم استفاده کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعمال ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساختمانی برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند
شناسه : 85752 | انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به حمایت شهرداری قم از اجرای طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: در راستای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال، هنگام صدور پروانه با شرایطی که در این قانون ذکر شده مشمول ۱۰ درصد تخفیف عوارض ساخت می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای اهداف تعیین‌شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولان داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است افزود: بر این اساس واحدهای تا مساحت ۲۰۰ مترمربع و دارا بودن سه فرزند زیر ۲۰ سال ازجمله شروطی است که برای استفاده از این طرح، ذکر شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تصریح کرد: در این قانون اشاره شده است تا منابع از بودجه سنواتی این تخفیف‌ها جبران شود که برحسب تأکیدات شورای اسلامی شهر قم و شهردار، بدون استفاده از بودجه سنواتی این تخفیف اعمال و اجرایی شد.

وحیدنیا با تأکید بر اینکه این طرح از سال گذشته اجرای شده است، گفت: به‌منظور اطلاع‌رسانی این طرح به شهروندان، از سال گذشته به‌صورت مکتوب به مناطق هشت‌گانه و واحدهای درآمد مناطق اعلام‌شده است.

وی اضافه کرد: اگر کسی در محله صدور پروانه از این تخفیف استفاده نکرده باشد می‌تواند از این طرح در مراحل بعدی استفاده کند و اگر لازم باشد مبلغی نیز استرداد خواهد شد.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.