تدابیر ترافیکی مدیریت شهری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای قم از رایگان شدن پارکینگ پارکسوارهای شهر قم و جلوگیری از ورود اتوبوس ها به مرکز شهر از ۱۳ خرداد تا ۱۵ خرداد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدابیر ترافیکی مدیریت شهری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد
شناسه : 85643 | انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) و سالگرد قیام مردم قم اظهار کرد: از مدتی پیش با برنامه‌ریزی صورت گرفته آماده سازی پارک‌سوار امیر کبیر ویژه میزبانی در ایام ۱۴و۱۵ خرداد صورت گرفته و همچنین پارکینگ پارک سوار شمالی از روز ۱۳خرداد تا پایان روز ۱۵ خرداد رایگان خواهد بود.

وی افزود: با همکاری عوامل راهور از ورود اتوبوس های برون شهری به هسته مرکزی شهر و ایجاد ترافیک هسته مرکزی شهر جلوگیری به عمل آید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: با انجام عملیات آماده سازی این پارکینگ هم اکنون این پارکینگ پذیرای پانصد دستگاه اتوبوس خواهد بود

خانه‌زاد یزدی گفت: ناوگان سازمان اتوبوسرانی در مسیرهای پارک سوارها از روز ۱۳ خرداد به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس جهت اعزام همشهریان به مراسم سالگرد امام راحل آماده شده و نیز یک اتوبوس مکانیک سیار نیز در این مسیر توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم فعال خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص پارکینگ ها اظهار کرد: عوامل فنی به شکل آماده باش در تمام پارکینگ‌های اطراف حرم قرار دارند تا به سریع ترین شکل اشکالات احتمالی در آسانسورها و پلهای برقی بر طرف کنند.

خانه‌زاد یزدی گفت: تمامی نیروهای پیمانکار و نظافت پارکینگ به حالت آماده‌باش در آمده تا با سرعت بخشیدن ارایه خدمات به زائران، مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

وی از برنامه‌ریزی سازمان تاکسیرانی در خصوص ارائه خدمت در کلیه خطوط در این ایام دانست و افزود: تیم نظارت این سازمان به شکل ویژه بر عملکرد و سرویس دهی تاکسی‌های سطح شهر نظارت خواهند داشت .

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.