«گوشتخوار» در راه ایتالیا

فیلم‌ کوتاه داستانی «گوشتخوار» به تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا منتظری و کارگردانی مهشاد ولی که در روستای وشنوه قم تهیه و تولید شده است، به بيست‌ودومين جشنواره فیلم «ايسکيا» در کشور ايتاليا راه یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«گوشتخوار» در راه ایتالیا
شناسه : 85637 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶   پرینت

به‌ گزارش «شهربیست» به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌کوتاه داستانی «گوشتخوار» به‌نویسندگی و کارگردانی «مهشاد ولی» و تهیه‌کنندگی «سیدحمیدرضا منتظری» از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان قم به بخش مسابقه بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی ایسکیا گلوبال فیلم در کشور ایتالیا راه پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، در خلاصه داستان فیلم «گوشتخوار» آمده است: «دابون مرد با اخلاق و روستایی، در آستانه‌ به دنیا آمدن فرزندش در دوراهی سختی قرار می‌گیرد‌ و باید تصمیم بزرگی بگیرد که در سرنوشت زندگی او تأثیرگذار خواهد بود.»

تصاویر/ تصویربرداری فیلم «گوشت‌خوار» در قم

جشنواره ایسکیا گلوبال فیلم (Ischia Global Film Festival) که در رده فستیوال‌های A قرار می‌گیرد، محبوب‌ترین رویداد تابستانی سینمای ایتالیا است که از سال ۲۰۰۳ در جزیره ایسکیا، در انتهای شمالی خلیج ناپل کاپری در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و افتتاحیه آن با نمایش‌ آثار منتخب سینمایی و با حضور عوامل و بازیگران مشهور سینمای جهان آغاز می‌شود.

بیست‌ودومین جشنواره فیلم ایسکیا گلوبال فیلم از ۷ تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ (۱۷ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳) در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

از جمله عوامل همکار در تولید این فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: «مهشاد ولی»، بازیگران: «رضا عموزاد»، «مریم دانشور» و «محمد قمرزاده»، فیلمبردار: «نوید زارع»، صدابردار و صداگذار: «مجید نجاتی»، تدوینگر: «مهدی یوسفعلی»، دستیار کارگردان: «فاطمه سادات جوادی»، مدیران تولید: «محمد ذاکری»، «محمدرضا عرب زاده»، آهنگساز: «امیر دانشیار»، طراح لباس: «گیتا فیضی»، طراح گریم: «میلاد قره‌داغی»، طراح پوستر: «متین خیبلی»، امور هماهنگی: «هانی احمدزاده»، مجری طرح: «انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر قم»، محصول: «انجمن سینمای جوانان ایران» و تهیه کننده: «سید حمیدرضا منتظری» اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود فیلم کوتاه داستانی «گوشت‌خوار» در تیرماه سال گذشته در روستای وشنوه قم تهیه و تولید شد و جمعی از مسئولان فرهنگی استان از مراحل تصویربرداری این پروژه سینمایی بازدید کردند. (لینک گزارش تصویری)

تصاویر/ تصویربرداری فیلم «گوشت‌خوار» در قم

همچنین مراسم اکران خصوصی و رونمایی از پوستر این فیلم نیز در آذرماه سال گذشته با حضور جمعی از مسئولان، عوامل فیلم، هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما ونوس قم برگزار شد. (لینک گزارش تصویری) 

تصاویر/ اکران فیلم «گوشتخوار» در قم برگزاری مراسم اکران خصوصی فیلم «گوشتخوار» در قم

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
جابه‌جایی ۵۰۵۰۰۰ مسافر در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۳ از پایانه‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.