آماده‌سازی منطقه ۵ قم برای ایام تعطیلات نیمه خرداد

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در راستای رفاه حال مسافران و زائرین کمپ‌های اقامتی پیرامون مسجد جمکران و پارکینگ‌های آل یاسین و یاوران مهدی(عج) آماده خدمت‌رسانی در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی منطقه ۵ قم برای ایام تعطیلات نیمه خرداد
شناسه : 85633 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در آستانه سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و قیام یوم‌الله ۱۵ خرداد، بیرق‌های مناسبتی در سطح منطقه پنج نصب‌شده و بلوار پیامبر اعظم سیاه‌پوش شده است.

وی افزود: پروژه روشنایی پارکینگ‌های آل یاسین و یاوران مهدی(عج) انجام‌شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: کلیه نیروهای معاونت‌های خدمات شهری و فضای سبز در آماده‌باش هستند و ستاد راهنمای زائرین در درب یک مسجد مقدس جمکران مستقرشده است.

وی از پاک‌سازی و نظافت بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، نصب ریسه‌های مشکی و بنرهای در خصوص تمثال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت قیام پانزدهم خرداد از دیگر اقداماتی بوده که در این ایام انجام‌شده است.

رحیمی از آمادگی بوستان‌های سطح منطقه پنج و کمپ‌های اقامتی منطقه خبر داد و گفت: بوستان‌های سطح منطقه پنج همچون بوستان نیایش و نیاز آماده اسکان مسافرین و زائرین کریمه اهل‌بیت است؛ همچنین در جهت رفاه حال مسافرین و زائران، سرویس‌های بهداشتی یاوران مهدی(عج)،آل یاسین و بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده بازگشایی در این ایام است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده شهر قم
دو پارکینگ عمومی شهر قم در سال جاری مکانیزه می‌شود
ضرورت ایجاد ۵ پایگاه مدیریت بحران در شهر قم
پساب شهری نجات‌بخش فضای سبز قم
۴۰ عنوان طرح پژوهشی در حوزه مدیریت شهری قم اجرا می‌شود
عملکرد ۹ ساله شهرداری قم تشریح می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.