خدمات‌رسانی ویژه پارکینگ‌های قم در ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام استقرار عوامل فنی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، از تمهیدات صورت گرفته با هدف روان‌سازی ورودی و خروجی پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمات‌رسانی ویژه پارکینگ‌های قم در ۱۴ و ۱۵ خرداد
شناسه : 85623 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اعلام استقرار عوامل فنی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، از تمهیدات صورت گرفته با هدف روان‌سازی ورودی و خروجی پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

به گفته وی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیش‌بینی آمار بالای ورودی خودروهای شخصی در ایام رحلت امام راحل و مراسم ۱۵ خرداد، با هدف افزایش کارآمدی و رفع هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن عوامل فنی در پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر مستقر خواهند شد.

وی افزود: اکیپ تعمیرات آسانسور و پله‌برقی‌ها، نیروهای نظافت، افزایش نیروهای پیمانکار در شیفت‌های کاری و حضور پرسنل سازمان در پارکینگ‌ها بخشی از برنامه‌ریزی صورت گرفته در این خصوص است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: پارکینگ‌های موجود در هسته مرکزی شهر نسبتاً در وضعیت مطلوبی قرار دارند و وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان و زائرین بدون مشکل خاصی در حال انجام است و آماده پذیرایی از زائرین در تعطیلات نیمه خرداد هستیم.

وی شلوغی و ترافیک صورت گرفته در هنگام استفاده از آسانسورهای پارکینگ طبقاتی زائر و هنگام ورود و خروج خودروها در پارکینگ‌ها را امری محتمل خواند و گفت: تمام تلاش‌های صورت گرفته با هدف کاهش ترافیک و معطلی مردم عزیز بوده و تلاش داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم که امیدواریم شهروندان و زائرین با کمی صبر یاری‌رسان خدمت گذاران خود در مجموعه سازمان ترافیک و شهرداری قم باشند.

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.