آماده‌باش ۳۰۰ نیروی منطقه ۳ قم همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز منطقه به‌صورت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد، گفت: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در منطقه سه آماده ارائه سرویس خواهند بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ۳۰۰ نیروی منطقه ۳ قم همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد
شناسه : 85614 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به سیاه‌پوشی سطح منطقه به مناسبت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، آماده‎سازی پارک‎سوار شمالی و امیرکبیر، ایجاد تسهیلات رفاهی موردنیاز زائرین از قبیل سرویس‎های بهداشتی، روشنایی، نمازخانه، ایستگاه شارژ موبایل، خط‎کشی، استقرار ستاد خدمات‎رسانی منطقه و اطلاع‎رسانی در پارک‎سوارها و مسیر تردد زائرین، نظافت و پاک‌سازی معابر و شوارع انجام شد و مدیریت شهری و به‌ویژه منطقه سه آماده استقبال از زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه به‌صورت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد ابراز کرد: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در منطقه سه آماده ارائه سرویس خواهند بود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: برنامه‎ریزی به‌منظور افزایش رفاه حال زائرین، تمامی تدابیر لازم درخصوص خدمات‌رسانی و استقرار در پارکسوار شمالی دیده‌شده و همچنین اقدامات ترافیکی در مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سمت بلوار شهید سپهبد سلیمانی و مسجد مقدس جمکران در این مسیر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود: تمامی ورودی‌های منطقه سه از سمت عوارضی تهران، کاشان و بلوار شهید سپهبد سلیمانی سیاه‌پوشی و بنرهای راهنمای مسیر نیز نصب‌شده و به‌صورت ویژه برنامه‌ریزی‌هایی در پارکسوار شمالی تدبیر شده است.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.