نصب ۳۵ بیرق مشکی همزمان با ایام ارتحال امام راحل در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در راستای فضاسازی شهری ۳۵ بیرق مشکی در نقاط مختلف سطح شهر به‌ویژه در مبادی ورودی شهر در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت قیام پانزدهم خرداد نصب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب ۳۵ بیرق مشکی همزمان با ایام ارتحال امام راحل در قم
شناسه : 85609 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان اظهار کرد: به مناسبت سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد، اقدامات لازم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرارگرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه سیما،منظر و فضای سبز شهری افزود: تمهیدات لازم انجام‌شده و بوستان‌های شهری و همچنین کمپ‌های اقامتی آماده حضور، اسکان و تردد مسافرین و زائرین است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم فضاسازی معابر و بوستان‌های سطح شهر را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: ۳۵ بیرق مشکی در نقاط مختلفی از سطح شهر چون بوستان‌های شهری و همچنین مبادی شهر نصب‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نصب اعلان‌هایی با تمثال رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت قیام پانزدهم خرداد در پرتابل‌های سطح شهر، متوقف شدن پروژه‌های سنگین، پاک‌سازی معابر و بوستان‌های شهری و همچنین کاشت گل و گیاه در حاشیه معابر و بوستان‌های سطح شهر از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه سیما،منظر و فضای سبز شهری است.

جوادیان یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش استان قم به‌منظور اسکان زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام‌شده است.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.