اعزام ۸۰ اتوبوس شهری قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: تعداد اتوبوس‌های شهری که از قم به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند بین ۷۰ تا ۸۰ دستگاه اتوبوس خواهد بود،
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام ۸۰ اتوبوس شهری قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی
شناسه : 85603 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به نزدیک شدن به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: کاروان‌هایی که برای مراسم به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، به‌طور قطع چند ساعتی را در قم توقف می‌کنند و به زیارت حرم مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران می‌روند و به همین دلیل در شهر قم نیازمند سرویس‌دهی منظم اتوبوس‌رانی هستیم.

وی با بیان اینکه برای این منظور تعداد ۶۰ تا ۷۰ اتوبوس در پارک‌سوار شمالی و انتهای بلوار سردار سلیمانی قرار می‌گیرند تا بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند، افزود: بلوار شهید سردار سلیمانی و در محدوده صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر نیز محل دپو و پارکینگ این اتوبوس‌ها خواهد بود تا استقرار داشته باشند و خدمات‌رسانی را آغاز کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خط حرم مطهر به جمکران افزایش حضور مردم پیش‌بینی‌شده است و به‌طور قطع کسانی که به زیارت حرم مطهر می‌روند به جمکران نیز خواهند رفت که برای این مسیر نیز تعداد اتوبوس‌ها افزایش دو برابری خواهند داشت.

نیک اضافه کرد: در واقع اگر در شرایط عادی تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس برای این خط وجود دارد، در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، این به ۲۴ دستگاه اتوبوس افزایش می‌یابد و چنانچه افزایش مجدد و بیشتر احساس شود، به‌سرعت انجام خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تعداد اتوبوس‌های شهری که از قم به مرقد امام خمینی(ره) با هماهنگی شورای تأمین استان و سایر نهادها اعزام می‌شوند بین ۷۰ تا ۸۰ دستگاه اتوبوس خواهد بود، گفت: در این زمینه تمام تدابیر اندیشیده شده است و رانندگان نیز آموزش‌های لازم را دیده‌اند و یک اتوبوس نیز به‌عنوان اتوبوس تعمیرکار تا پایان مسیر در رفت‌وبرگشت همراه این اتوبوس‌ها خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: تیم‌های نظارتی به‌صورت اسکورت در ابتدا و انتهای اتوبوس‌ها قرار خواهند داشت، همچنین بازرسی‌های عمومی در سطح شهر در تمام پارک‌سوارها قرار دارند.

نیک افزود: آماده‌باش شرکت اتوبوس‌رانی قم از شنبه‌شب آغازشده است و تا پایان روز پانزدهم خرداد ادامه خواهد داشت تا بتواند بهترین خدمت‌رسانی را به زائران و ساکنان شهر قم داشته باشد.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.