هزینه ششصد میلیاردی تملک مغازه‌های قبرستان نو

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به هزینه حدود ششصد میلیارد تومانی برای تملک ۱۳۲ مغازه قبرستان نو، گفت: به‌محض جمع‌آوری نخاله‌ها، اقدامات در حوزه تثبیت وضع موجود انجام خواهد شد تا با صدور دستورات استانی، وضعیت پروژه تعیین تکلیف شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هزینه ششصد میلیاردی تملک مغازه‌های قبرستان نو
شناسه : 85597 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی امروز در حاشیه تخریب آخرین مغازه پروژه ساماندهی قبرستان نو، اظهار داشت: تملک مغازه‌های خیابان اراک با تصویب ستاد بازآفرینی استان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان و با تلاش شبانه‌روزی همکاران منطقه هفت و حمایت‌های شهردار و حوزه‌های مختلف ستادی و مالی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه با همکاری و همیاری مغازه‌داران این پروژه مهم نهایی شد، ابراز کرد: از مجموع ۱۳۲ مغازه تنها ۶ ملک ماده ۸ شده که ۳ مورد آن به‌اجبار و به علت ورثه‌ای بودن و مشکلات قانونی ماده ۸ شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه آخرین مغازه در مأموریت شهرداری قم در تملک و تخریب مغازه‌ها امروز به پایان رسید، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مدیریت استان و اداره‌کل اوقاف ادامه این پروژه تعیین تکلیف شود تا این چهره نامناسب و نازیبا که در شأن شهر قم نبوده، سریع‌تر اجرایی شود.

وی هزینه حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تملک ۱۳۲ مغازه را موردتوجه قرار داد و افزود: با اعتمادسازی حوزه مالی و پرداخت دیون در اسرع وقت، افتخار دیگری برای مدیریت شهری قم در کسب رضایت حداکثری از مردم رقم خورد.

به گفته رمضانی، حسب دستور شهردار قم، به‌محض جمع‌آوری نخاله‌ها، اقدامات در حوزه تثبیت وضع موجود انجام خواهد شد تا با صدور دستورات استانی، وضعیت پروژه تعیین تکلیف شود.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.