آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای ایام ارتحال امام راحل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی همه ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای پوشش مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد خبر داد و گفت: یک خودروی آتش‌نشانی به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای ایام ارتحال امام راحل
شناسه : 85592 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه در خصوص آمادگی این سازمان برای ارائه هرچه بهتر خدمات روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهر قم اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی در همه نقاط شهر استقرار پیدا می‌کنند و تیم‌های عملیاتی در عوارضی‌های خروجی و ورودی شهر ساکن می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آموزش‌دیده در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز حضور دارند، افزود: برای مرقد امام راحل (ره) نیز یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه یک کاروان اعزام می‌شوند و سایر تیم‌های عملیاتی و کاروان در سطح شهر مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این ایام سازمان، ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت برای همه نقاط شهر در نظر گرفته است، همچنین ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان آماده ارائه خدمت هستند.

زندیه اضافه کرد: عملیات آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم از روز یکشنبه، سیزدهم خرداد آغاز می‌شود و تا پایان روز پانزدهم خرداد با آمادگی ۱۰۰ درصد نیروها ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.