گیشه سینماهای قم در تسخیر «مست عشق»

سینماهای قم در اردیبهشت‌ماه سال جاری پذیرای حدود ۸۳ هزار نفر بودند و به فروش ۳ میلیارد و پانصد میلیونی رسیدند، اتفاق تازه اما صدرنشینی فیلم «مست عشق» در جدول فروش سینماهای قم است که روند صدرنشینی فیلم‌های کمدی را متوقف کرد و با استقبال ۳۷ هزار و ۲۲۰ نفری و فروش یک میلیارد و ۷۳۱ میلیونی بر صدر جدول فروش فیلم‌های سینمایی در استان قم تکیه زد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گیشه سینماهای قم در تسخیر «مست عشق»
شناسه : 85588 | انتشار : 12 خرداد 1403 - 22:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، گیشه سینماهای قم در ادامه روند رو به رشد خود در اردیبهشت‌ماه سال جاری پذیرای حدود ۸۳ هزار نفر بودند و فقط در یک ماه، فروش ۳ میلیارد و پانصد میلیونی را تجربه کردند.

بر این اساس، جدیدترین ساخته حسن فتحی با نام «مست عشق» که برشی از زندگی شمس و مولاناست، مورد استقبال خیره‌کننده علاقه‌مندان به هنر هفتم در قم قرار گرفت و با استقبال ۳۷ هزار و ۲۲۰ نفر در صدر پرتماشاگرترین فیلم سینمایی قرار گرفت و با گیشه یک میلیارد و ۷۳۱ میلیونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ شناخته شد.

دو فیلم کمدی «تمساح خونی» جواد عزتی با ۱۳ هزار و ۹۲۴ تماشاگر و فروش ۵۹۰ میلیونی و «سال گربه» مصطفی تقی‌زاده با ۱۲ هزار و ۶۰۵ تماشاگر و فروش ۵۲۶ میلیونی در رتبه‌های دوم و سوم جدول فروش سینماهای قم در اردیبهشت قرار گرفتند.

نکته قابل توجه اینکه گیشه سینماهای قم بعد از مدت‌ها شاهد صدرنشینی یک فیلم غیر کمدی است و بالاخره «مست عشق» حسن فتحی موفق شد روند صدرنشینی فیلم‌های کمدی را در قم متوقف کند.

خاطرنشان می‌شود سه فیلم «بی‌بدن»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آپاراتچی» سه فیلم دیگری بودند که در رتبه‌های چهارم تا ششم جدول فروش سینماهای قم در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ قرار گرفتند.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.