۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهری قم تا پایان تیرماه

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: به دنبال تصویب شورای شهر برای طرح تخفیف و کاهش عوارض، شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیرماه بهره‌مند شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهری قم تا پایان تیرماه
شناسه : 85581 | انتشار : 12 خرداد 1403 - 10:09   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا اظهار کرد: بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر و با تأیید مراجع ذی‌صلاح، طرح تخفیف و کاهش عوارض در چهارماهه نخست سال ۲۵ درصد، چهارماهه دوم ۲۰ درصد و در چهارماهه سوم ۱۵ درصد خواهد بود.

وی افزود: مؤدیانی که عوارض ساختمانی خود را در بازه زمانی که اعلام‌شده به‌صورت نقدی پرداخت کنند، از این تخفیف و یا کاهش عوارض می‌توانند برخوردار شوند.

به گفته مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، این مصوبه‌ برای عموم شهروندان قابل‌اجراست و مشمول تمام شهروندان گرامی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود بدهی شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با پرداخت عوارض از ۲۵ درصد تخفیف تا پایان تیرماه بهره‌مند شوند.

وحیدنیا با اشاره به دیگر تخفیف‌ها مانند قانون جوانی جمعیت تأکید کرد: در راستای اهداف تعیین‌شده و تأکیدات مقام معظم رهبری این تخفیف نیز به مشمولین داده شد و شهرداری قم در این طرح پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه برخی طرح‌های در سال‌های اخیر با شرط یک بار استفاده، تکرار شده است، عنوان کرد: از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به طرح‌های تخفیفی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا که در قانون جامع ایثارگران و قوانین بودجه در نظر گرفته‌شده اشاره کرد.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.