سه تقاطع غیرهمسطح در منطقه ۳ احداث می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: ۳ تقاطع غیرهمسطح در خیابان حافظ، میدان شهید زین‌الدین و روگذر امامزاده ابراهیم منطقه سه احداث می‌شود و این نشان از توسعه متوازن شهری دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سه تقاطع غیرهمسطح در منطقه ۳ احداث می‌شود
شناسه : 85571 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی سرزمین شادی بوستان فدک اظهار کرد: افتتاح رسمی شهربازی سرزمین شادی واقع در بوستان فدک میدان شهدای ۷۲ تن یکی از آرزوهای شهروندان عزیز شهر قم و اهالی منطقه سه شهری بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و دغدغه‌های زیادی اعم از زیرساخت‌های اولیه مانند آب، برق و گاز در این شهربازی وجود داشت، افزود: با تلاش‌های زیاد بخش‌های مختلف شهرداری، بعد از سه سال افتخار این را داریم تا این مجموعه در خدمت شهروندان باشد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در زمینه فرهنگی و ورزشی ابراز کرد: مجموعه شهربازی سرزمین شادی، زمین‌های روباز ورزشی به مساحت ۵هزار مترمربع در بوستان ولایت و مجموعه فرهنگی و هنری شهرک امام حسن(ع) که در سال گذشته افتتاح شد، ازجمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی و ورزشی در منطقه سه شهر قم اجراشده است.

روحانی وزیری عنوان کرد: نسبت بودجه عمرانی به بودجه جاری یکی از اتفاقات خوب در شهرداری است که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از بودجه در حوزه عمران شهری در جریان است.

وی با تأکید بر اینکه توازن منطقه‌ای در شهر قم در حال اجراست، خاطرنشان کرد: امسال ۳ تقاطع غیرهمسطح در خیابان حافظ، میدان شهید زین‌الدین و روگذر امامزاده ابراهیم(ع) منطقه ۳ اجرا می‌شود و این نشان از توسعه شهر در منطقه است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی با ۵۰۰ واحد در خیابان امام خمینی(ره) در سال جاری در دست احداث است، گفت: احداث کمربندی در بلوار شهید خداکرم به طول ۲.۵ کیلومتر با عرض ۵۵ متر، شهربازی سرزمین شادی در بوستان فدک و شهربازی بوستان ولایت از دیگر پروژه‌های شهری است و ما شاهد تغییرات بسیاری در منطقه ۳ خواهیم بود.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.