پروژه روگذر حافظ به‌زودی احداث می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: قرارداد پروژه روگذر خیابان حافظ از شورای شهر و فرمانداری اخذ شد و مراحل تحویل زمین برای کلنگ‌زنی در حال طی شدن است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه روگذر حافظ به‌زودی احداث می‌شود
شناسه : 85517 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده اظهار کرد: پروژه روگذر حافظ به ریل، جزو اولویت‌های معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری قم بود که با بودجه ۱۱۲ میلیارد تومانی به مرحله انعقاد قرارداد رسید.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه موجب اتصال بین مناطق ۳ و ۶ خواهد شد، افزود: با اجرای این پروژه محور ۲۵ کیلومتری ترافیکی فردوسی تکمیل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه محور فردوسی پس از گذشت از منطقه ۲، محور یادگار امام و بلوار کشاورز به منطقه ۶ و شهرک بعثت می‌رسد، ادامه داد: با احداث پل حافظ این محور به منطقه ۳ و بعد میدان شهید زین‌الدین متصل خواهد شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: قرارداد این پروژه از شورای اسلامی شهر و فرمانداری اخذ شد و مراحل تحویل زمین برای کلنگ‌زنی در حال طی شدن است.

وی ادامه داد: پروژه ساخت تقاطع شهید کیوانفر پروژه دیگر معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم است که چالش‌های خاص خودش را دارد اما برآوردهای این پروژه نیز انجام‌شده و امید است با رفع تملک و تعارضات سنگین که در بحث فاضلاب دارد بتوان این پروژه را عملیاتی کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص ساخت تقاطع غیر همسطح سپاه تصریح کرد: در روزهای آینده طراحی این پروژه در منطقه ۴ به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این طراحی یک رمپ چرخشی و چپ گرد از سطح منفی یک از سمت عمار غرب به سمت جمهوری جنوب و از سطح مثبت یک از سمت شهید اخلاقی غرب به سمت عماریاسر شرق قرار گرفته است.

نوشته های مشابه
فاز ۵ عمار یاسر قم افتتاح شد
قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از تحول چشمگیر در قم
دو مسیر دسترسی تونل غدیر احداث می‌شود
آمادگی شهرداری برای بهسازی قبرستان نو و وادی‌السلام/ اوقاف همکاری کند
پروژه زیرگذر شهید کبیری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
ساختمان شورای شهر قم افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.